Som NUDO

NUDO és una marca de moda contemporània nascuda a Barcelona però amb esperit nòmada. Viatjar i explorar és part del nostre ADN i les nostres col·leccions sovint s’inspiren en persones i experiències del món.

Els nostres dissenys estan destinats a ser estimats durant molt de temps, per això intentem que els nostres dissenys siguin únics i atemporals, proporcionant línies i volums simples que fan que la dona se senti còmoda i única alhora.

Estil relaxat

La nostra roba per a dona està còmodament instal·lada en l’estil casual i la marca s’identifica amb el moviment del «slow fashion». L’objectiu és treballar de forma més conscient i humana per produir peces de qualitat, relaxades i duraderes que siguin valuoses per a les dones que les vesteixen.

Ens preocupem per la forma en què fem les coses i és per això que produïm nostres peces a través de tallers locals i artesans que brinden un amor infinit i condicions laborals justes a cada peça.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Qualitat, naturalitat, sostenibilitat

Les teles i els materials també són un factor clau per a nosaltres. Treballem amb proveïdors europeus, on la qualitat dels teixits i dels fils són reconeguts.

Produïm les nostres col·leccions amb fibres naturals com cotó, cotó orgànic, tencel i llana, per aportar un tacte natural i confortable a la pell. Però no ens oblidem de la innovació i també fem servir materials tècnics que proporcionen un alt rendiment als dissenys i els fan durar més.

L'ànima darrere del nom

NUDO és el projecte més personal de Pilar Bermúdez. Aquesta dissenyadora de moda, que va començar la seva carrera professional en publicitat i màrqueting, va descobrir fa anys en el disseny una forma d’expressió i desenvolupament personal alineat amb els seus valors, com la sostenibilitat, la innovació i el treball ètic. Des de llavors ha estat involucrada en projectes de moda on la sostenibilitat i la producció local tenen un pes important.

La dissenyadora ha aconseguit envoltar-se d’un grup de professionals de la moda amb molt talent i experiència. Perquè l’excel·lència és un joc d’equip i no entén una altra manera de treballar que no sigui integrant talents i entusiasme en la vida de la marca.